Geen kind aan de kant

12 augustus 2015

Stichting Geen Kind Aan De Kant op de bres voor arme kinderen

De op initiatief van de SP opgerichte Stichting Geen Kind aan de Kant bestaat anderhalf jaar. De stichting heeft ten doel om arme kinderen te ondersteunen zodat zij ook aan de samenleving kunnen deelnemen. Daartoe worden allerlei activiteiten georganiseerd.

23 juni 2014

SP en Stichting Geen Kind aan de Kant aanwezig op Bazaar

De SP en de stichting Geen Kind aan de Kant waren op zondag met een stand aanwezig op een druk bezochte Bazaar in park Molenwijk. Voor het goede doel werden er zelfs natte sponzen naar wethouder Eric van den Broek en raadslid Dave van de Ven gegooid.

12 maart 2014

SP lanceert Stichting ‘Geen kind aan de kant’

De werkgroep die de SP in Boxtel enkele maanden geleden heeft opgericht om concrete acties te organiseren om de problemen rondom kinderen in armoede op te pakken, gaat in een onafhankelijke stichting haar activiteiten uitvoeren. De werkgroep van de SP haalde inmiddels 1.000 Euro op, waarvan de eerste 500 Euro gisteren zijn gedoneerd aan de Stichting Leergeld. De werkgroep gaat opereren in de nieuw opgerichte stichting ‘Geen kind aan de kant’. De nieuwe stichting werd gisteren gepresenteerd.

19 februari 2014

Geslaagd benefietconcert voor arme kinderen

Het benefietconcert van de SP-werkgroep ‘Geen kind aan de kant’ dat afgelopen zaterdag in De Rots gegeven werd, is een succes gebleken. Drie bands en ongeveer honderd aanwezigen zorgden voor een prima sfeer. Voor het goede doel werd 607 euro binnengehaald.

22 januari 2014

Estafetteloop voor SP-actie ‘Geen kind aan de kant'

Op zaterdag 25 januari organiseert de SP-werkgroep ‘Geen kind aan de kant’ een estafetteloop van 10.00 – 16.00 uur bij De Walnoot. Het doel is om via  sponsoring van de lopers geld in te zamelen voor kinderen die het wat minder hebben. We willen hen in de zomervakantie enkele leuke activiteiten aanbieden. Dit zal gebeuren in overleg met de Voedselbank en de Vincentiusvereniging.