SP en Stichting Geen Kind aan de Kant aanwezig op Bazaar

23 juni 2014

SP en Stichting Geen Kind aan de Kant aanwezig op Bazaar

De SP en de stichting Geen Kind aan de Kant waren op zondag met een stand aanwezig op een druk bezochte Bazaar in park Molenwijk. Voor het goede doel werden er zelfs natte sponzen naar wethouder Eric van den Broek en raadslid Dave van de Ven gegooid.

Geen Kind aan de Kant

De stichting Geen Kind aan de Kant voert acties om geld op te halen voor kinderen in armoede, zodat ook zij mee kunnen doen in de samenleving. Er waren allerlei spelletjes voor kinderen, zoals zaklopen, spijker poepen, mens erger je niet en met balletje op lepel lopen. Veel enthousiaste kinderen streden met elkaar om het circuit in de snelste tijd te voltooien.

Sponzen gooien naar wethouder en raadslid

Een populaire bezigheid was het gooien van natte sponzen naar de hoofden van SP-wethouder Eric van den Broek en SP-raadslid Dave van de Ven in een gat van een tomaatbord. De heren kregen het zwaar te verduren. Burgemeester Mark Buijs maakte van de gelegenheid gebruik om, voor het goede doel, Dave van de Ven te bekogelen.

Donaties welkom

Er konden ook donaties in een grote ton gedaan worden. De opbrengst hiervan en van alle andere  activiteiten komt ten goed aan arme kinderen. Mensen die achter het goede doel van de stichting staan kunnen een bijdrage storten op rekeningnummer NL RABO 0174 8125 15 onder vermelding van: donatie Geen Kind aan de Kant.