Lijsttrekker SP Boxtel legt duizenden huisbezoeken af

28 februari 2006

Lijsttrekker SP Boxtel legt duizenden huisbezoeken af

De laatste week voor de verkiezingen zullen de Boxtelse SP-lijsttrekker Eric van den Broek en wethouderskandidaat Willem van Meurs, samen met een aantal vrijwilligers zo’n 4.000 huisbezoeken af gaan leggen. Gewapend met een verrassingspakket zullen de SP’ers hun foldermateriaal gaan verspreiden door persoonlijk bij Boxtelaren aan te bellen en de folder af te geven.

Eric van den Broek over de actie: ‘Dit verhoogt de attentiewaarde en maakt het voor bewoners ook echt mogelijk om met de SP in gesprek te komen over dingen die in Boxtel beter kunnen. Deze methode gebruiken we overigens niet alleen in verkiezingstijd, ook buiten verkiezingen om zijn we vaak actief in de wijken.’ De SP laat met deze actie zien dat men daadwerkelijk bereid is om naar de mensen toe te komen en te luisteren naar problemen in Boxtelse buurten. De huisbezoeken zullen onder meer worden afgelegd in de wijken Oost, Selissen en het centrum.

Speerpunten
Verkiezingsfolder