Met carnaval je stem kwijt? Laat 7 maart je stem niet verloren gaan!

26 februari 2006

Met carnaval je stem kwijt? Laat 7 maart je stem niet verloren gaan!

Als SP in Boxtel kunnen we bij de komende raadsverkiezingen jullie steun in de rug heel goed gebruiken. Zoals jullie weten hebben we er enorm veel zin in om de SP-standpunten nog sterker door te laten klinken in het gemeentehuis. En daar hebben wij jullie hulp hard bij nodig! Met al bijna 350 leden in Boxtel hebben we immers een geweldig kiezerspotentieel in Boxtel, maar lid worden en ons komen versterken kan natuurlijk altijd.

Ons motto in de verkiezingscampagne is ‘Een beter Nederland, begint in Boxtel’. En dat het beter kan en moet in Boxtel weten we allemaal. De mensen in Boxtel moeten weer vertrouwen krijgen in de politiek. En daarvoor is een inhaalslag nodig op sociaal gebied, moet het voorzieningenniveau omhoog en moet het uit zijn met het bestuurlijk geblunder.

Denk, werk, schrijf mee voor een beter Boxtel

En om dat voor elkaar te krijgen moet het gemeentebestuur beter luisteren naar de mensen. Als SP doen we dat al jaren, binnen en buiten de gemeenteraad. Met vele initiatieven zoals de WAO-spreekuren, de handtekeningenactie voor behoud van Liduina, het houden van huurenquêtes en het organiseren van sportactiviteiten voor kinderen en jongeren, onderstrepen we dat voortdurend.

Logo stem hokjes met emotie
Hoe tevreden ben jij over het gemeentebestuur? Laat 7 Maart je stem horen!

Om ook in de gemeenteraad nog meer voor elkaar te krijgen is het belangrijk dat alle Boxtelaren die de SP een warm hart toedragen in Boxtel hun stem uitbrengen op de SP. Hopelijk zetten we op de 7e maart een belangrijke stap in de goede richting. Draag zelf je steentje bij voor een beter Boxtel, attendeer je vrienden en bekenden op het nuttige werk van de SP. Stuur ze bijvoorbeeld een mailtje met een verwijzing naar deze Verkiezingsfolder van de Boxtelse SP, stuur ze een eigen SMS-stemadvies voor 7 Maart, of stuur Jan Marijnissen zelf even langs!. Zoals jullie weten zaten we 4 jaar geleden maar net naast een derde zetel en dat willen we niet weer laten gebeuren. Slechts 43 stemmen kwamen we toen tekort, waardoor het CDA er met een vijfde zetel vandoor ging!

Ik wil jullie vragen 7 maart 2006 daarom niet ongemerkt te laten passeren en massaal op de SP te gaan stemmen. Ben je verhinderd, laat het dan even weten. Dan halen we je machtigingskaart graag even op. Jullie kunnen ons daarvoor altijd bellen, op de telefoonnummers 0411-676058, 0411-671083 of 06-53316731.

Zijn er mensen in je omgeving die niet kunnen gaan stemmen of niet weten hoe; help ze daarbij. Ook zij kunnen je machtigen. En wij willen hun daar vanzelfsprekend ook bij helpen. Ook daarvoor kunnen jullie ons bellen.

Een beter Nederland begint in Boxtel...! Tot 7 maart 2006 en laat je stem niet verloren gaan!

Eric van den Broek
Lijsttrekker