SP bouwt muur op Zwaansche Brug

13 februari 2006

SP bouwt muur op Zwaansche Brug

Met het bouwen van een reusachtige muur op de Zwaanse Brug, heeft de SP afgelopen zaterdag op ludieke wijze het startschot gegeven voor haar verkiezingscampagne. Op de muur kunnen mensen hun tips voor een beter Boxtel schrijven. De muur zal de komende tijd op diverse plaatsen in Boxtel worden opgebouwd. Burgemeester Van Homelen was zaterdag de eerste Boxtelaar die zijn suggestie voor een beter Boxtel op de muur zette. Hij pleitte voor meer aandacht voor jeugd en jongeren. SP-lijsttrekker Eric van den Broek gaf onder het motto ‘Een beter Nederland begint in Boxtel, hier is de SP!’om 11.00 uur het officiële startschot van de campagne.

SP Boxtel Klaagmuur Denk, schrijf, werk mee! Het kan, nee moet anders in Boxtel!

Zaterdag plaatsten al 76 Boxtelaren hun ideeën voor een beter Boxtel op de muur. Suggesties varieerden van het aandacht besteden aan de overlast van hondenpoep, tot pleidooien om het jongerencentrum nu toch snel te realiseren of de snelle verplaatsing van de sportvelden van ODC naar de Renbaan. Passanten konden zich zaterdag op de Zwaanse Brug ook opwarmen met een lekkere kop tomatensoep. Daarnaast deelden vrijwilligers van de SP bierviltjes, folders, ballonnen en tomatenschuursponzen uit. Met name tussen 12.00 uur en 15.00 uur werd de SP-manifestatie zeer druk bezocht.

Ook via deze website kun je meebouwen aan de muur. Draag je steentje bij.Bouw hier mee aan een beter Boxtel!

SP Verkiezingsprogramma 2006-2010
Bouw mee aan een beter Boxtel!