Ger Wouters per 1 september wethouder in Boxtel

17 augustus 2006

Ger Wouters per 1 september wethouder in Boxtel

Na de voordracht van Ger Wouters in de coalitiebespreking van gisteren, heeft de coalitie vanochtend een volgende gespreksronde gehad. De positieve teneur over de voordracht van Wouters werd in deze bijeenkomst bevestigd. Ger Wouters zal op 31 augustus aanstaande in de raadsvergadering worden beedigd. In de bijeenkomst van deze ochtend heeft Wouters ook het beleidsprogramma ondertekend.

SP-fractievoorzitter Eric van den Broek is bijzonder verheugd over de wijze waarop de voordracht door de coalitiepartners is beoordeeld: 'Boxtel krijgt met Ger Wouters een zeer betrokken en kundige bestuurder. Het is een goede zaak voor de mensen in Boxtel dat Ger snel aan de slag gaat om de uitvoering van het beleidsprogramma verder vorm te geven. De coalitiebesprekingen hebben in een open, constructieve manier plaatsgevonden en met respect voor elkaars argumenten. Hierdoor hebben we er uiteindelijk voor kunnen zorgen dat er geen groot gat viel in het dagelijks bestuur van Boxtel.'

Bericht in Brabants Dagblad
Bericht in Brabants Centrum