Boxtelse bedrijfsleven betrekken bij huisvesting Voedselbank

1 november 2007

Boxtelse bedrijfsleven betrekken bij huisvesting Voedselbank

De Boxtelse SP-fractie heeft het College van B&W opgeroepen een initiatief naar het Boxtelse bedrijfsleven te nemen, om de huisvestingsproblemen van de Voedselbank op te lossen.

In het kader van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen, kunnen er best kansen liggen om het Citymanagement en bedrijven op Ladonk, mee te laten denken over de problemen van de Voedselbank', aldus fractievoorzitter Eric van den Broek.

'Wellicht dat er bijvoorbeeld bedrijfsruimtes leeg staan. Als dan ook nog de Vicentiusvereniging in initiatieven betrokken kan worden, kan het mes helemaal aan verschillende kanten snijden' aldus de Boxtelse SP'er.

De SP-fractie heeft een brief naar het College van B&W gestuurd, waarin idee&#0235n en suggesties worden gedaan om de problemen van de Voedselbank op te lossen. De SP hoopt dat de brief betrokken wordt bij de beantwoording van het College naar aanleiding van de eerste termijn van de begrotingsbehandeling, zoals die deze week heeft plaatsgevonden.

Brief aan College B&W betreft huisvesting voedselbank.