40 nieuwe leden in 2007

4 januari 2008

40 nieuwe leden in 2007

Het afgelopen jaar heeft de SP afdeling Boxtel 40 nieuwe leden in kunnen schrijven: 34 werden huis aan huis gemaakt door ‘oude rot’ Willem van Meurs en 6 via de landelijke partij.

Een van de afdelingsprioriteiten van 2007 was het maken van nieuwe leden. De SP is toen huis aan huis een ledenwerfcampagne gestart. Er worden in een buurt ledenwerfbrieven verspreid en een paar dagen later gaat Willem van Meurs langs de deur om te vragen of mensen lid van de SP willen worden.

Willem over deze bijzondere vorm van ledenwerving: “Het is arbeidsintensief maar het wordt enorm gewaardeerd, ook door mensen die niet zo veel van de SP moeten hebben en het levert resultaten op.” Er werd proefgedraaid in Nestelaar en Dufourstraat, hetgeen 4 nieuwe leden opleverde. In de wijk Munsel konden 17 nieuwe leden bijgeschreven worden, waaronder 4 in de Huygensstraat. In het achterste stuk van Oost werden 13 nieuwe leden gemaakt, met als uitschieters 4 nieuwe leden in De Volder en 6 in de Vorsenpoel. Met de 6 landelijk gemaakte nieuwe leden komt het totaal voor 2007 uit op 40.

Met een totaal ledenaantal van 320 blijft de SP verreweg de grootste partij qua leden in Boxtel. Door het bestuur is nu besloten om jaarlijks een ledenwerfcampagne te houden.

Wilt u nu al lid worden van de SP? Dat kan op deze website, op de landelijke website www.sp.nl en door Willem van Meurs te bellen, 676058.

Wordt nu lid van de SP!