SP Tweede Kamerlid Paul Lempens bezoekt ledenwerkgroep Oirschot

27 februari 2008

SP Tweede Kamerlid Paul Lempens bezoekt ledenwerkgroep Oirschot

Paul Lempens, Tweede Kamerlid voor de SP, heeft onlangs een vergadering bijgewoond van de ledenwerkgroep Oirschot. Hij gaf de leden nuttige tips voor het oprichten van een afdeling in Oirschot.

Aanleiding van het bezoek van het Tweede Kamerlid is de SP-krant 'NU, voor een beter Nederland' die ook in Oirschot huis aan huis verspreid wordt. Lempens is ook landelijk scholingsmedewerker en de werkgroepleden wilden over de inhoud van de krant geschoold worden. Hij adviseerde de ledenwerkgroep om vooral contact te leggen met de mensen en actief aan de slag te gaan. Dat is voorwaarde om met succes een afdeling in Oirschot op te richten.

De adviezen werden meteen omgezet in daden. Er worden in Oirschot en de Beerzen zo'n 5000 kranten verspreid en op 4 maart worden kranten uitgedeeld op de weekmarkt. Tot slot vertelde Lempens over zijn ervaringen als Tweede Kamerlid in het Haagse. Hij nodigde de ledenwerkgroep uit om een bezoek te brengen aan de Tweede Kamerfractie in Den Haag. Dat gaat zeker gebeuren.