Overhandiging rapport buurtenquête aan wethouder Van Erp

1 april 2008

Overhandiging rapport buurtenquête aan wethouder Van Erp

Vanmiddag heeft SP-fractievoorzitter Eric van den Broek de uitslag van de enquête in de wijken Munsel, Selissen en In Goede Aarde overhandigd aan wijkwethouder Wim van Erp. De wethouder was zeer te spreken over het SP-initiatief.

Eric overhandigd rapport
Eric van den Broek overhandigd het rapport.

De wethouder beloofde de enquêteresultaten op de agenda te zullen zetten van het Boxtelse College van B&W. Van Erp daarover: 'De enquête is breed opgezet, waardoor ook de portefeuille van andere leden van het College wordt geraakt. Wij zullen de resultaten zeker meenemen, onder meer bij het opstellen van het wijkontwikkelingsplan.'

Eric legt uitFractievoorzitter Eric van den Broek was gelukkig met deze toezegging: 'De aanbevelingen die wij hebben opgesteld komen rechtstreeks uit de enquêtes en dus van de mensen. Het is goed om die zaken te betrekken bij de politieke afwegingen in de Gemeenteraad.'

Wethouder Van Erp gaf voorts aan blij te zijn met dit soort initiatieven van raadsfracties: 'De SP staat al jarenlang bekend als de partij die naar de mensen toe gaat. Daar is dit ook weer een uitstekend voorbeeld van en daar kan ik de fractie alleen maar mee complimenteren.'