SP organiseert debat Eindhoven Airport

22 augustus 2008

SP organiseert debat Eindhoven Airport

De provinciale statenfractie van de SP organiseert op 15 september aanstaande een debat over de toekomst van Eindhoven Airport. Ook voor Boxtel is dit een belangrijk onderwerp, omdat de Boxtelse SP-fractie steeds meer vragen krijgt over het vliegverkeer dat over de wijken Oost en In Goede Aarde dreunt.

Fractievoorzitter Eric van den Broek over het aanstaande debat: 'De Boxtelse SP-afdeling zal zich zeker mengen in de discussie over de toekomst van Eindhoven Airport. Steeds vaker krijgen klachten over het vleigverkeer over Boxtelse wijken. Het lijkt mij dat het provinciale belang hier het plaatselijke belang erg raakt.'

Het debat zal plaatsvinden op maandag 15 september, aanvang 19.30 uur, Grand Cafe De Stuyverij, Zandkasteel 170 in Eindhoven. Als sprekers zullen onder meer Paul Rüpp, gedeputeerde Noord-Brabant en Emile Roemer, tweede kamerlid SP, aanwezig zijn.

Eindhoven Airport Debat

SP organiseert openbaar debat over Eindhoven Airport, ook in Boxtel-Oost meldingen overlast vliegverkeer.