Eindsprint verkiezingscampagne SP

24 februari 2010

Eindsprint verkiezingscampagne SP

De SP heeft de eindsprint ingezet van haar verkiezingscampagne. Onder andere met een werkbezoek van SP-Tweede Kamerlid Paulus Jansen, billboards op bushokjes en huis aan huis aanbellen.

Werkbezoek Paulus Jansen
SP-Tweede Kamerlid Paulus Jansen brengt morgen (donderdag) een werkbezoek aan Selissenwal. Hij wil met eigen ogen aanschouwen hoe er met de revitalisering van Selissenwal niet alleen in stenen maar ook in mensen (sociale cohesie) geïnvesteerd is.

Billboards op bushokjes
In heel Boxtel zijn grote SP-posters aangebracht op bushokjes met de slogan: Ik SP, jij SP, wij SP. Met name 's avonds in het donker vallen ze goed op!

Stands op markt en bij Rabobank
De SP zal met een stand aanwezig zijn op de vrijdagmarkt en op zaterdag in het centrum bij de Rabobank.

Duizenden huis aan huis bezoeken
In de komende dagen, te beginnen vanavond, zullen SP-vrijwilligers duizenden mensen bezoeken door huis aan huis aan te bellen en onze verkiezingskrant en het bekende SP-sponsje aan te bieden. Zo gaan we Selissenwal, Breukelen en de Stationsbuurt doen. Ook zullen nog buurtfolders verspreid worden in Hoogheem en Breukelen.

Tomaatflyers en laatste dagkaarten
Ook zullen nog duizenden tomaatflyers met onze SPeerpunten en laatste dagkaartjes uitgedeeld worden in diverse wijken. Op de dag van de verkiezingen, woensdag 3 maart, staan we 's morgens vanaf 06.30 uur bij het station.

Lijsttrekker Eric van den Broek tevreden over de campagne
Lijsttrekker en wethouderskandidaat Eric van den Broek is tevreden over de gevoerde verkiezingscampagne: 'Nog nooit hebben we zoveel gedaan in een campagne, met name in de wijken.. Onder andere met de huis aan huis bezoeken in de komende week gaan we nog eens duizenden mensen bezoeken. Ik hoop dat de mensen ons belonen met zetelwinst.'