Eindsprint landelijke verkiezingen, ga stemmen op 9 juni!

3 juni 2010

Eindsprint landelijke verkiezingen, ga stemmen op 9 juni!

De verkiezingscampagne voor de landelijke verkiezingen is goed op stoom. In Boxtel hebben we inmiddels ruim 12.000 verkiezingskranten verspreid en zullen tot aan de verkiezingen nog eens 12.000 folders huis-aan-huis worden uitgedeeld.

Daarnaast hebben Boxtelse vrijwilligers op verschillende dagen in het centrum, bij winkelcentra en op de weekmarkt folders en tomatenschuursponsjes uitgedeeld en hangen de verkiezingsborden al weken vol met de spetterende verkiezingsaffiches van de SP.

Onder het motto ‘De grote schoonmaak’ laat de SP weten dat het anders moet in Nederland. SP-lijsttrekker Emile Roemer doet het goed in de media. Het gaat dan ook ergens om: wordt de rekening van de economische crisis neergelegd bij bij kwetsbare groepen en mensen met een normaal inkomen? Als het aan de SP ligt niet.

Onze keuzes zijn helder. Wij gaan de rekening eerlijk verdelen, door de villasubsidies aan te pakken, door premies inkomensafhankelijk te maken, door torenhoge bonussen aan te pakken en door banken mee te laten betalen aan de schade die zij zelf hebben veroorzaakt. Juist nu is het belangrijk om een stem te laten horen tegen het afbraakbeleid dat van rechts komt.

Ga daarom op 9 juni op de SP stemmen !