Succesvolle ledenwerfactie in Stationsbuurt

24 juli 2010

Succesvolle ledenwerfactie in Stationsbuurt

De Boxtelse SP is bezig aan een zeer succesvolle ledenwerfactie. In de afgelopen drie weken werden in de Stationsbuurt maar liefst 15 nieuwe leden gemaakt. De komende week zullen vrijwilligers van de SP weer nieuwe straten in de Stationsbuurt bezoeken.

De SP heeft zich ten doel gesteld om dit jaar in Boxtel flink wat nieuwe leden te maken. De methode is uiterst simpel. Via een brief worden bewoners in het weekend over de SP geïnformeerd, waarna vrijwilligers van de SP in de loop van die week huis-aan-huis aanbellen met de vraag of mensen lid willen worden.

Voorzitter Dave van de Ven is enthousiast op de positieve respons: 'Mensen waarderen het dat we ons gezicht in de wijk laten zien. Dit is tevens een uitstekende manier om te horen wat er leeft in de wijk. Zo horen we bijvoorbeeld in de Stationsbuurt terug dat bewoners teleurgesteld zijn in het nieuwe college van B&W, omdat hun parkeer- en verkeersproblemen niet aangepakt worden. Daar kunnen wij dan weer iets mee in ons raadswerk. En dat we nu al 15 nieuwe leden erbij hebben is natuurlijk helemaal super'.