SP deelt sponsjes uit bij winkelcentra

26 februari 2011

SP deelt sponsjes uit bij winkelcentra

SP-vrijwilligers hebben vandaag verkiezingsmateriaal uitgedeeld bij winkelcentra Oosterhof in de wijk Oost en de Plus op Selissenwal. Uit de reacties bleek dat veel mensen woensdag SP gaan stemmen.

Uitgedeeld werden foldertjes, de welbekende sponsjes en een apart foldertje waarin de verschillen tussen de SP en PVV uiteengezet worden. Veel mensen zien het belang van de verkiezing van de Provinciale Staten in, met name de daaraan gekoppelde meerderheid in de Eerste Kamer die van belang is voor het voortbestaan van de rechtse regering Rutte die gedoogd wordt door de PVV. Veel mensen gaven aan woensdag SP te gaan stemmen.

Eindspurt
In Boxtel worden dit weekeinde de laatste van de 10.000 huis aan huis-folders uitgedeeld. Ook worden nog 4000 aparte huurfolders verspreid waarin de asociale maatregelen van dit kabinet op huurgebied uiteengezet worden. De komende dagen worden ook nog eens duizenden laatste dagkaartjes verspreid, onder andere op het station.