Leuke reacties ledenwerfactie centrum

7 april 2011

Leuke reacties ledenwerfactie centrum

Sinds deze week heeft de SP in Boxtel haar permanente ledenwerfactie in Boxtel een vervolg gegeven. Via het deur-aan-deur benaderen van Boxtelaren krijgt de SP zo veel te horen over wat er in de buurt speelt en probeert het haar ledenbestand in Boxtel te vergroten. Deze week zijn bestuursleden Willem van Meurs en Eric van den Broek op pad geweest en dat leverde weer veel positieve reacties op.

Nu het dagelijks weer wat langer licht is vervolgt de SP haar ledenwerfcampagne. Deze week zijn we begonnen in het centrum in Boxtel in de buurt nabij Corpus, het Angelapad en de Gezworenen. Willem en Eric zijn enthousiast over de actie: ‘Het is deze week lekker weer, dus helemaal geen straf om deur-aan-deur met mensen contact te zoeken. En de reacties zijn in het algemeen goed. Veel mensen zijn het niet eens met het rechtse Kabinet en in Boxtel horen ze niets terug van de andere politieke partijen. De eerste nieuwe leden zijn dan ook alweer ingeschreven.’

De komende maanden zal de SP weer in diverse buurten in Boxtel te vinden zijn.