Nog steeds geen duidelijkheid over verkoop Oranjelaan

2 oktober 2011

Nog steeds geen duidelijkheid over verkoop Oranjelaan

Het college van B&W geeft tot op heden nog steeds geen duidelijkheid over de verkoop van de locatie Oranjelaan Liempde. De SP kreeg afgelopen woensdag inmiddels antwoord op de vragen van 12 september jl., maar het college geeft nog steeds geen duidelijkheid over de vraag waarom er niet eerst met Goed Wonen Liempde en St. Joseph is gesproken, alvorens tot verkoop aan een particulier over te gaan. Ook is er nog steeds geen duidelijkheid over het feit dat het pand uiteindelijk voor bijna een half miljoen onder de eerder aan de woonstichting gevraagde prijs is verkocht.

Het college heeft ervoor gekozen om de beantwoording versnipperd aan de gemeenteraad te doen toekomen. ‘Een vreemde zaak’, aldus fractievoorzitter Eric van den Broek. ‘Waarom is het zo moeilijk om alle gestelde vragen door Combinatie95 en onze partij, ineens af te handelen? Dan ontstaat er immers duidelijkheid en kunnen partijen pas echt conclusies verbinden aan de beantwoording. Bovendien hebben de mensen in Liempde behoefte aan duidelijkheid.

Antwoord van het College van B&W op vragen over Oranjelaan.

Boxtelse SP-fractie legt college vuur aan de schenen over Oranjelaan.