Twintig nieuwe leden

15 juli 2013

Twintig nieuwe leden

In de afgelopen twee maanden heeft de SP bij een ledenwerfactie in Boxtel Oost 20 nieuwe leden kunnen inschrijven.

Huis aan huis
Vanaf mei hebben vrijwilligers huis aan huis aangebeld in de muziekbuurt in Oost. Dat heeft 20 nieuwe leden opgeleverd. Het lidmaatschap kost 20 euro per jaar. Daarmee komt het totaal van de SP-afdeling Boxtel op 375 leden. Er is nu in de vakantieperiode een pauze van een maand ingelast. Half augustus wordt de ledenwerfactie voortgezet.

‘Op naar de 400!’
Het doel is om nog dit jaar het 400-ste lid te kunnen inschrijven. Coördinator ledenwerving Willem van Meurs is optimistisch: ‘Ondanks de crisis (mensen letten op de kleintjes) heb ik er alle vertrouwen in dat het ons gaat lukken. De sympathie voor de SP is in de wijken onverminderd groot. Veel mensen waarderen onze acties en inzet. We gaan proberen die sympathie om te zetten in een lidmaatschap. Op naar de 400!’ Na afloop van de ledenwerfactie in oktober wordt onder de nieuwe leden een enquête afgenomen, waarin ze kunnen aangeven op welke manier ze actief voor de partij willen worden.

Word nu lid van de SP!