Verspreiding 12.000 jaarkranten afdeling Boxtel

13 januari 2014

Verspreiding 12.000 jaarkranten afdeling Boxtel

Vrijwilligers van de SP verspreiden deze weken 12.000 huis-aan-huiskranten, waarin de SP in Boxtel laat zien wat er de afgelopen jaren is gepresteerd. De Boxtelse SP verspreid de krant jaarlijks, zodat Boxtelaren in combinatie met de nieuwsberichten op de website goed kunnen volgen waar de SP voor staat en hoe we zaken proberen te bereiken voor mensen.

In de krant staan diverse wapenfeiten in en buiten de gemeenteraad.

Actieve jongerenafdeling
Zo doet de jongerenafdeling ROOD verslag van hun activiteiten, waaronder de acties voor het Rabo Beach Breakfestival, waar de SP zich actief voor heeft ingezet. ROOD helpt tevens mee met de lokale SP-actie om Armoede onder kinderen te bestrijden.

Actieve SP-fractie
Fractievoorzitter Eric van den Broek van de SP kijkt in de krant terug op de afgelopen bestuursperiode, waarbij hij met name pleit voor veel betere inspraak. 'We moeten Boxtel teruggeven aan de mensen. Het gemeentebestuur heeft ronduit gefaald in het betrekken van burgers bij beleid', is de conclusie van Van den Broek in de krant.

De krant wordt huis-aan-huis verspreid in Boxtel, Liempde en Lennisheuvel.