Stem vandaag op de SP: Boxtel 100% sociaal!!

19 maart 2014

Stem vandaag op de SP: Boxtel 100% sociaal!!

Vandaag is de kiezer aan zet en moeten de politieke partijen even afwachten. De SP roept zoveel mogelijk kiezers op om hun keuze op de SP uit te brengen: 'Een stem op de SP is de grootste garantie op een sociaal Boxtel'.

Lijsttrekkers Eric van den Broek en Dave van de Ven geven een laatste stemadvies aan de kiezer:

'De afgelopen jaren hebben we veel met bewoners bereikt. We zorgden er met bewoners voor dat er geen parkeerplaats op de vijver en oude boomgaard kwam, namen het succesvolle initiatief om Boxtel Schaliegasvrij te verklaren, dankzij protesten met sporters bleef De Braken behouden, wij initieerden de Stichting 'Geen kind aan de kant' en haalden geld op voor arme kinderen, het leerlingenvervoer in Boxtel verbeterde, mede dankzij onze inzet kreeg Hipa Sports een nieuw onderkomen, bleef Gemeenschapshuis De Rots behouden en ga zo maar door.

Er blijven voldoende wensen over voor een sociaal Boxtel: tegen de bezuinigingen in de (thuis)zorg, inventarisatie voor kunstgras bij alle Boxtelse verenigingen die dat nodig hebben, zoals bijvoorbeeld RKSV Boxtel, goed minimabeleid voor gezinnen met kinderen, betere inspraak en luisteren naar de mensen, weg met de leegstand in het centrum, ruimhartige uitvoering van de WMO, duurzaam en groen beleid, want een groene omgeving is per definitie sociaal....... Bij deze dus een stemadvies voor morgen: Stem SP, lijst 6, 100% sociaal!!'