De eerste 350 handtekeningen tegen de zorgbezuinigingen zijn binnen

25 mei 2015

De eerste 350 handtekeningen tegen de zorgbezuinigingen zijn binnen

Foto: SP

SP-vrijwilligers hebben de afgelopen week in Boxtel 350 handtekeningen opgehaald tegen de bezuinigingen in de zorg. SP-afdelingen in het hele land ondersteunen de actie van FNV en CNV tegen de zorgbezuinigingen. De actie loopt tot half juni.

Foto: SP

Boxtelse mensen zijn bezuinigingen beu

In Boxtel hebben vrijwilligers in de wijk Oost handtekeningen opgehaald en afgelopen zaterdag  bij de Plus op Selissenwal en de Zwaanse Brug. Uit de reacties blijkt dat mensen de bezuinigingen en schandalen in de zorg spuugzat zijn. Vrijwel iedereen zet met volle overtuiging zijn/haar handtekening. De SP-vrijwilligers kregen complimenten voor de handtekeningenactie: 'Het is goed dat jullie dit doen. Hopelijk luisteren ze in Den Haag eindelijk eens naar de stem van de gewone mensen'. Dat de PvdA dit beleid mede ondersteunt is voor veel mensen onbegrijpelijk. De vrijwilligers gaan de komende twee weken nog volop aan de slag met handtekeningen ophalen. Ook digitaal kan een handtekeningen gezet worden via www.fnvvoorzorg.nl of www.boxtel.sp.nl.