SP-vrijwilligers verspreiden 12.000 Jaarkranten

25 januari 2016

SP-vrijwilligers verspreiden 12.000 Jaarkranten

Foto: SP

Zo'n 45 vrijwilligers verspreiden de komende weken 12.000 Jaarkranten in Boxtel, Liempde en Lennisheuvel. In de krant staat onder andere een interessant interview met SP-wethouder Eric van den Broek.

De SP-krant wordt jaarlijks in Boxtel verspreid en is een politieke traditie geworden. In de krant staan artikelen over de volgende onderwerpen: actie voor miljonairsbelasting, enquête huishoudelijke hulp, stichting Geen Kind aan de Kant, informatieavond over de zorg op 9 maart, actie Red de Zorg, Gouden tomaat voor Willem van Meurs, SP wil meer sociale huurwoningen. In het interview legt wethouder van den Broek uit waarom hij zo trots is op wat er in nog geen twee jaar tijd door dit college tot stand is gebracht. Bestuurslid Willem van Meurs: "Op deze manier informeren we de Boxtelse mensen wat we in de afgelopen periode als partij gedaan hebben en waarmee we bezig zijn.  We merken dat dit door veel mensen op prijs gesteld wordt."

Bijlage: