Ga mee naar de landelijke Aftrap van het Nationaal ZorgFonds op 26 november in Den Haag

10 november 2016

Foto: SP

Op zaterdag 26 november vindt de landelijke aftrap plaats van de campagne voor een Nationaal ZorgFonds. Er zijn inmiddels al 203.000 steunbetuigingen binnengekomen. Het plaatselijk actiecomité en het bestuur de SP roepen sympathisanten op om naar Den Haag te gaan. De manifestatie begint om 12.00 uur op het Spuiplein met sprekers, muziek en spektakel.

Busvervoer

Overal in het land worden bussen ingezet voor de reis naar Den Haag. Mensen kunnen zich opgeven via de website www.nationaalzorgfonds.nl. Op deze website worden zij op de hoogte gebracht van de vertrekplaats en vertrektijd van de bussen in de regio en het programma van de dag. Als mensen geen vervoer hebben naar de vertrekplaats (waarschijnlijk Den Bosch) kunnen zij dat doorgeven door een mailtje te sturen aan boxtel@sp.nl , dan zorgen wij voor vervoer.

Actie in Boxtel

Vrijwilligers van het plaatselijke actiecomité en de SP zullen in de komende maanden actie blijven voeren om zo veel mogelijk steunbetuigingen op te halen, zowel huis aan huis als in het centrum en bij supermarkten. Het landelijk doel is om via de massale steunbetuiging van de Nederlands bevolking de Tweede Kamer onder druk te zetten om het huidige falende zorgstelsel te vervangen door één Nationaal ZorgFonds, zonder zorgverzekeraars, zonder eigen risico en met fysiotherapie, ggz en tandarts in het basispakket. In de aanloop naar de Tweede Kamerverkiezing in maart zal dit onderwerp een belangrijke plaats krijgen in de campagne van de SP.

Hallo ,
Ik ga toch maar zou het leuk vinden als ik iemand tegen kom uit Boxtel
Groetjes