SP start verkiezingscampagne met huis-aan-huisbezoeken

15 augustus 2017

SP start verkiezingscampagne met huis-aan-huisbezoeken

De SP gaat in het komend half jaar duizenden huisbezoeken afleggen in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. De aftrap is aanstaande zaterdag om 12.00 uur in de wijk Duinendaal. Bestuurslid Willem van Meurs is enthousiast over deze bijzondere aanpak.

Vrijwilligers gaan zowel op doordeweekse avonden als op zaterdagmiddag langs de deur om met bewoners in gesprek te gaan over hun straat en buurt, maar ook over Boxtel: wat vinden zij belangrijk, wat gaat er goed, wat gaat er niet goed en wat kan er beter? Zo'n tien vrijwilligers zijn voor deze campagne inzetbaar, waaronder raadsleden en wethouder. Mensen kunnen hun opmerkingen ook per e-mail doorgeven via boxtel@sp.nl. Naar aanleiding van de uitkomsten kunnen bepaalde onderwerpen opgenomen worden in het verkiezingsprogramma 2018-2022. Het kan ook zijn dat samen met bewoners actie ondernomen wordt om zaken te verbeteren.

Bestuurslid Willem van Meurs is enthousiast over de huis-aan-huiscampagne: “Mensen waarderen het dat wij hun mening vragen. Deze aanpak kost veel tijd en energie, maar de persoonlijke contacten aan de deur zijn voor een partij als de SP onmisbaar en leveren veel vertrouwen op onder de bevolking. We gaan er een lange en hopelijk succesvolle  verkiezingscampagne van maken.”