Kerstpakketten voor vrijwilligers

27 december 2018

Kerstpakketten voor vrijwilligers

Foto: SP

Afgelopen week hebben 35 vrijwilligers een kerstpakket met bedankbrief van het Boxtelse SP-bestuur ontvangen. De vrijwilligers reageerden positief verrast. “Ik dacht dat je een stapel folders kwam afgeven”, aldus één van hen tegen voorzitter Willem van Meurs.

Vrijwilligers bedankt!
Vrijwilligers zijn het cement van de samenleving. Zeker ook voor de SP zijn ze onmisbaar. Volgend jaar zijn er twee verkiezingen, in maart voor Provinciale Staten en in mei voor het Europees Parlement. Dat betekent dat vrijwilligers in korte tijd zo'n 25.000 folders moeten verspreiden. Dat is een klus die we alleen met onze vrijwilligers kunnen klaren. Het kerstpakket straalt een winterse kerstsfeer uit. Naast allerlei artikelen zit er ook een SP-mok in met als opschrift 'Vrijwilligers bedankt'.

Van Meurs: “De SP onderscheidt zich van andere partijen omdat wij veel bij de mensen aan de deur komen en hen voorzien van kranten, folders en pamfletten. Dat kunnen we alleen dankzij onze vrijwilligers. Daar ben ik trots op. Vrijwilligers bedankt!”