SP Boxtel start campagne verkiezingen Provinciale staten met plakken NU SP-affiches

20 februari 2019

Foto: SP

Met het plakken van frisse NU SP-affiches startte de SP-afdeling Boxtel afgelopen weekend de campagne voor de Provinciale Statenverkiezingen. Samen met een flinke club vrijwilligers zullen er de komende weken nog sandwichborden en affiches geplaatst worden en zullen vrijwilligers van de SP ook weerlangs de deuren gaan, om de verkiezingen aan de man te brengen.

Mede-oprichter van de SP in Boxtel Willem van Meurs en SP-wethouder Eric van den Broek zorgden er vrijdagavond persoonlijk voor dat in Boxtel tientallen NU SP-affiches op de borden prijken. De komende weken zullen deze affiches onder meer nog ondersteund gaan worden met de inmiddels alom bekende SP-sandwichborden, een huis- aan-huisfolder die in een oplage van 13.000 exemplaren in Boxtel verspreid gaat worden en de verspreiding van laatste dagen kaarten.

‘Het is een groot goed dat we in Nederland zo nu en dan onze stem mogen uitbrengen en deze verkiezingen zijn extra belangrijk, omdat de gekozen leden van de Provinciale Staten uiteindelijk ook de samenstelling van de Eerste Kamer bepalen. Het zijn dus ook landelijke verkiezingen. Het is belangrijk dat die verkiezingen dus aan de man gebracht worden’, aldus Eric van den Broek.