SP vervolgt buurtenquête in Munsel

2 juni 2022

SP vervolgt buurtenquête in Munsel

Vrijwilligers van de SP beginnen -na de Coronaperiode- aankomend weekend weer met het huis aan huis ophalen van enquêteformulieren in Munsel. Een aantal jaren geleden begon de SP met dit initiatief en om de paar jaar doet de SP elke wijk en buurt in Boxtel aan. Fractievoorzitter Eric van den Broek: ‘Buurtbewoners waarderen het dat een politieke partij via een enquête naar hun mening vraagt, we gebruiken de resultaten in ons politieke werk, maar willen zo ook toegankelijk zijn.’

Het gaat vanaf aankomend weekend om de volgende straten: Villa Romana, De Romein, De Kruisboog, De Handboog en De Schutsboom.

In de enquête worden de bewoners een aantal vragen over de leefbaarheid van de buurt voorgelegd. Het gaat daarbij om zaken als overlast, verkeersveiligheid, speelvoorzieningen, algemene voorzieningen, openbaar vervoer, parkeerplaatsen en onderhoud.

‘Met de buurtenquêtes wil de SP meer inzicht krijgen in hoe mensen over hun eigen buurt denken en wat er moet gebeuren om de leefbaarheid van wijken en buurten te verbeteren’, aldus Eric van den Broek.

Mocht de enquête daartoe aanleiding geven, dan zal de SP, samen met bewoners, actie ondernemen om de leefbaarheid te verbeteren.

De SP’ers starten hun initiatief aankomende zaterdag 12.00 uur, ingang Munsel.