VERKIEZINGSMANIFESTATIE SP

20 februari 2007

VERKIEZINGSMANIFESTATIE SP

Op zaterdag 24 februari aanstaande gaat om 10.30 uur op de Zwaanse Brug in Boxtel officieel de verkiezingscampagne van de SP in Boxtel van start.

Van 10.30 uur tot 14.00 uur houdt de SP dan een korte en feestelijke manifestatie waarin Boxtelaren gevraagd wordt naar hun suggesties voor een beter Brabant. Er zal onder meer een muur worden gepresenteerd waarop voorbijgangers hun ideeën kunnen schrijven. Deze muur is eerder al gebruikt in de campagnes voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart van het vorige jaar en de landelijke verkiezingen in november vorig jaar. Daarnaast presenteert de SP haar campagnelied en worden er vanuit stands diverse verkiezingsmaterialen uitgedeeld. De SP zal zich tot aan de verkiezingen bij meerdere gelegenheden op straat presenteren.

Om ongeveer 11.00 uur zal SP-voorzitter Wouter van der Staak de openingshandeling verrichten. Op de verkiezingslijst staat Van der Staak op plaatsnummer 8. De Boxtelse fractievoorzitter Eric van den Broek is op plaatsnummer 21 van de lijst terug te vinden.

Start verkiezingscampagne SP Boxtel