Overhandiging rapport enquête aan wethouder Ger Wouters

12 juni 2008

Overhandiging rapport enquête aan wethouder Ger Wouters

Woensdagochtend heeft SP-fractievoorzitter Eric van den Broek het rapport over de buurtenquête in de St. Sebastiaanstraat en de St. Barbarastraat, aan wethouder Ger Wouters overhandigd. De Boxtelse wethouder was zeer verguld met het SP-initiatief, omdat hij de enquêteresultaten mee kan nemen in de verdere planvorming over de inrichting van de omgeving van de straten in Selissenwal.

SP'er Eric van den Broek lichtte de enquête bij de overhandiging toe en stelde dat de persoonlijke benadering bij het afnemen van enquêtes heeft geleid tot nuttige suggesties: 'We hebben de enquêtes huis-aan-huis afgegeven en opgehaald, waarbij mensen hun ideeën ook mondeling konden toelichten. Hierdoor hebben we naast een uitstekende response, ook bereikt dat we heel concrete ideeën over de inrichting van de wijk hebben teruggehoord. Suggesties lagen met name op gebied van de verzorging van het groen, ruimte voor parkeren en ruimte voor een speeltuintje. We hopen dat de Gemeente met de resultaten het voordeel zal doen bij de verdere inrichting van de wijk.'

Eric van den Broek overhandigd het rapport aan wethouder Wouters

Wethouder Wouters beloofde de resultaten te zullen gebruiken. Een eerste moment daarvoor is de inloopavond die deze week voor bewoners zal worden georganiseerd. De resultaten uit de enquête zullen derhalve ook met bewoners worden besproken.'

SP-enquête in St. Sebastiaanstraat en St. Barbarastraat.