SP Boxtel trapt 2009 af met Boxtelse huis-aan-huis-krant

5 januari 2009

SP Boxtel trapt 2009 af met Boxtelse huis-aan-huis-krant

De SP afdeling Boxtel laat in het nieuwe jaar 2009 direct al weer stevig van zich horen. In een oplage van 12.500 exemplaren zal in januari de huis-aan-huis-krant Boxtel Speciaal worden bezorgd. Tevens presenteert de SP in januari de resultaten van de onlangs georganiseerde enquête naar het onderhoud van de oudere huurwoningen in Breukelen.

In de huis-aan-huis-krant doet de SP verslag van haar activiteiten in de Boxtelse wijken en de Gemeenteraad en ontvouwen wethouder Ger Wouters en fractievoorzitter Eric van den Broek hun plannen voor de aankomende tijd. De begrippen sociaal en leefbaar staan in die plannen centraal.

In januari komt de Boxtelse SP tevens met haar rapport over de staat van de oudere huurwoningen in Breukelen. De SP nam het initiatief de onderhoudsstaat van de huurwoningen te onderzoeken, naar aanleiding van de eerder georganiseerde buurtenquête, die inmiddels in diverse wijken en buurten is georganiseerd.

De SP laat met deze initiatieven zien dat de partij onverminderd de actiefste partij van Boxtel is.

Raadsleden SP onderzoeken onderhoud huurwoningen.