Boxtel vol verse SP-affiches

29 mei 2009

Boxtel vol verse SP-affiches

De campagne voor de Europese verkiezingen is voor de SP Boxtel in alle hevigheid losgebarsten. De Boxtelse SP-afdeling was er enkele weken geleden snel bij om Boxtel rood te kleuren met flitsende affiches en billboards. Inmiddels waren die affiches veelal alweer overgeplakt door commerciele posters. Woensdag zorgde het plakteam van de SP voor verse affiches op de Boxtelse aanplakborden.

Het Boxtelse campagne-team heeft de taken goed verdeeld. Zo zijn er een aantal vrijwilligers verantwoordelijk gesteld voor het bijhouden van de aanplakborden, zodat de SP voortdurend in beeld blijft.

Woensdag zorgden campagnemedewerkers Cor van Mechelen en Eric van den Broek voor het verversen van de affiches. Intussen zijn tientallen andere vrijwilligers bezig met de verspreiding van de 12.000 verkiezingsfolders. De campagne is dan ook goed op stoom en de verwachting is dat dit op 4 juni aanstaande gaat leiden tot verkiezingswinst.

SP Boxtel voert campagne voor Europese verkiezingen.