Maastrichtsestraat krijgt vrijliggend voetpad

29 september 2009

Maastrichtsestraat krijgt vrijliggend voetpad

De SP-fractie was afgelopen weekend verheugd met het nieuws dat in de Maastrichtsestraat momenteel een vrijliggend voetpad wordt aangelegd. De fractie schreef daar in december 2008 een brief over. Minder verheugd was de fractie over het feit dat die brief nog niet beantwoord was. Iets wat geldt voor meerdere brieven die de fractie heeft gestuurd.

Als reactie op de werkzaamheden in de Maastrichtsestraat heeft fractievoorzitter Eric van den Broek een brief gestuurd naar het College van B&W. Van den Broek zegt daarover het volgende: 'Prima initiatief, dat voetpad. Maar er moet wel meer aandacht komen voor het beantwoorden van brieven van burgers en raadsfracties. Ik stond eigenlijk op het punt een boze brief te sturen. Maar als we afspreken dat al onze voorstellen één-op-één overgenomen en uitgevoerd worden, dan heb ik er geen probleem mee als brieven helemaal niet meer worden beantwoord. Dat zal echter niet de bedoeling zijn, dus we roepen het College op om hier meer zorg aan te besteden.'

De SP-fractie zal deze week ook in de algemene beschouwingen de aandacht vestigen op het beantwoorden van vragen van burgers.

Brief aan College van B&W betreft beantwoorden brieven en het vrijliggend voetpad aan de Maastrichtsestraat.

SP-fractie pleit voor vrijliggend voetpad Maastrichtsestraat.