SP houdt buurtenquête op Hoogheem

24 september 2009

SP houdt buurtenquête op Hoogheem

SP-vrijwilligers zijn deze week begonnen met het ophalen van enquêteformulieren op Hoogheem. De bewoners worden vragen gesteld over de leefbaarheid van de buurt, het onderhoud de woningen, Sint Joseph, de gemeente en de leefbaarheid van Boxtel.

Goede zaak
Deze week worden de eerste drie flats gedaan, in de komende weken komen de andere vier flats aan de beurt. Bij het ophalen van de formulieren lieten veel bewoners weten het een goede zaak te vinden dat de SP bij mensen langs de deur komt om hun te vragen hoe het met de leefbaarheid en het onderhoud van de woningen staat.

Rapport
Van de resultaten wordt een rapport gemaakt dat overhandigd zal worden aan de wijkwethouder, Sint Joseph en de Huurdersvereniging Hoogheem. Als de resultaten van de enquête daartoe aanleiding geven, zal de SP, samen met bewoners, actie voeren om de leefbaarheid en het wonen op Hoogheem te verbeteren. Eerder hield de SP al enquêtes in Munsel/In Goede Aarde, Breukelen en de Stationsbuurt. Het rapport van die laatste enquête zal binnen een paar weken afgerond zijn.

SP start buurtenquête in Stationsbuurt.