Buurtenquête Selissenwal op stoom

7 januari 2010

Buurtenquête Selissenwal op stoom

De afgelopen weken zijn SP-vrijwilligers voortdurend op pad om in wijk Selissenwal een buurtenquête te organiseren. Evenals in vele andere wijken worden vragen gesteld over de leefbaarheid in de wijk. De respons aan de deuren is heel positief.

Door de snijdende kou halen SP'ers de enquêtes huis-aan-huis op. Zo ook gisterenavond, toen een team van vier vrijwilligers in Selissenwal langs de deuren ging. Onder de vrijwilligers ook SP-lijsttrekker Eric van den Broek. Van den Broek is laaiend enthousiast over de buurtenquêtes: 'Dit is natuurlijk het allerleukste politieke werk. Het mag dan wel ijskoud zijn nu, de reacties van de mensen zijn vaak hartverwarmend en heel nuttig voor het politieke werk. Zo horen we heel regelmatig terug dat er een drogisterij moet komen in de winkels aan de Van Beekstraat en dat er vaak te hard wordt gereden in de Baandervrouwenlaan. Allemaal zaken die wij in ons politieke werk kunnen gebruiken.'

De SP legt momenteel de laatste hand aan de verwerking van de enquêteresultaten in wijk Selissen en Hoogheem. Deze resultaten zullen binnenkort aan het gemeentebestuur aangeboden worden.

Buurtenquête SP op Selissenwal.