SP voert campagne in het centrum

28 februari 2010

SP voert campagne in het centrum

De eindsprint voor de verkiezingen op 3 maart is begonnen. Op vrijdag en zaterdag was de SP aanwezig met stands in het centrum en op zondag bij Albert Heijn. Maar er staat nog meer te gebeuren.

Markt en Rabobank

Het was beestenweer op de vrijdagmarkt en zaterdag bij de Rabobank en er was weinig publiek op de been in het centrum. Toch zijn er heel wat SP-flyers en schuursponsjes uitgedeeld.

Huis aan huis aanbellen
Op zondag werd het resterende deel van Selissenwal gedaan met huis aan huis aanbellen en verkiezingskrant en sponsje afgeven. Dit werd door de bewoners erg op prijs gesteld. Eén van hen verwoordde het als volgt: 'Jullie zoeken het directe contact met de mensen in de wijk, zoals ook bij de buurtenquête in Selissenwal is gebeurd. En jullie zijn altijd actief, ook als er geen verkiezingen zijn. Dat spreekt veel mensen aan.'
In de komende dagen gaan enthousiaste vrijwilligers huis aan huis aanbellen in de wijken Breukelen en de Stationsbuurt. Op woensdagmorgen worden nog flyers bij het station uitgedeeld.

Lijsttrekker Eric van den Broek heeft er vertrouwen in
Lijsttrekker Eric van den Broek is vol vertrouwen in een goed verkiezingsuitslag:'In de contacten aan de deur in verschillende wijken hebben we gemerkt dat veel mensen ons werk waarderen en SP gaan stemmen. En ook veel mensen vinden dat onze wethouder en gemeenteraadsfractie het goed hebben gedaan, met name op het gebied van armoedebeleid, sociale uitvoering van de WMO en revitalisering van Selissenwal. We gaan er de laatste dagen nog alles aan doen om een mooie verkiezingsuitslag te behalen.'

Eindsprint verkiezingscampagne SP.