SP-lijsttrekker Eric van den Broek: 'We gaan winnen'

3 maart 2010

SP-lijsttrekker Eric van den Broek: 'We gaan winnen'

De verkiezingscampagne is ten einde. De laatste dagen zijn we met vrijwilligers voortdurend op pad geweest. Hopelijk krijgen we vandaag de beloning voor 4 jaar keihard werken onder de mensen. Lijsttrekker Eric van den Broek heeft er alle vertrouwen in.

Ouderenkranten en Bedrijvenkranten
Afgelopen week zijn er zo'n duizend Ouderenkranten gericht verspreid op plaatsen waar ouderen wonen. Maandag- en dinsdagmorgen zijn vele honderden bedrijvenkranten Solidair uitgedeeld bij Vion, RexRoth, Legrand en WSD.

Aanbellen in wijk Oost
In het oudere gedeelte van Oost (Nieuwe Nieuwstraat en omgeving en de Gaardenwijk) hebben op maandag en dinsdag vrijwilligers op vele adressen aangebeld en een flyer en schuursponsje uitgedeeld.

Pamflet tegen de leugens van Balans
Op dinsdagavond zijn 400 pamfletten verspreid in de straten die dicht bij de A2 liggen. Aanleiding hiervoor waren de leugens die Balans in een folder had verspreid over een westelijke parallelweg.
Volgens Balans zijn de coalitiepartijen (dus ook de SP) er voor dat er een westelijke parallelweg aangelegd wordt dwars door het groen aan de rand van de wijk. In het SP-pamflet worden de leugens van Balans ondubbelzinnig ontmaskerd.

Flyers en dagkaarten op het station
Vanmorgen hebben we nog honderden flyers en dagkaarten uitgedeeld aan treinreizigers. In de flyer staan onze vijf speerpunten. De tekst van de laatste dagkaart luidt: stem op 3 maart op een partij waar je 4 maart ook nog iets aan hebt.

Eric van Den Broek: 'we gaan winnen!'
SP-lijsttrekker Eric van den Broek heeft vertrouwen in de goede afloop:'In de afgelopen vier jaar hebben we keihard gewerkt in de wijken met buurtenquêtes en huurdersacties. Onze wethouder heeft het goed gedaan en veel voorstellen van de gemeenteraadsfractie zijn overgenomen, met name op sociaal gebied. Ik heb er alle vertrouwen in dat we gaan winnen. De vraag is alleen: hoeveel?'

Balans verspreidt leugens over westelijke parallelweg langs de A2.