Raadsleden starten Boxtelse verkiezingscampagne

24 januari 2011

Raadsleden starten Boxtelse verkiezingscampagne

De Boxtelse raadsleden Dave van de Ven en Eric van den Broek hebben afgelopen zaterdag de verkiezingscampagne voor de Provinciale Staten gestart. Met het hangen van mega-billboards op de Boxtelse aanplakborden kondigt de SP de verkiezingen aan. De inzet van de SP liet via de billboards niets te wensen over. Op de affiches prijkt de leuze ‘PROTEST!’.

In de verkiezingscampagne protesteert de SP tegen de Brabantse bestuurderskliek en het asociale rechtse beleid van het kabinet. Raadslid Dave van de Ven zegt er het volgende over: ‘We protesteren tegen zaken als het uitkleden van het Brabantse openbaar vervoer, de ongebreidelde ontwikkelingen in het buitengebied, zoals de komst van megastallen, de verkoop van Essent en de komst van meer vliegverkeer.’

De billboards vormen de opmaat voor een spetterende campagne, waarin de SP in Boxtel ruim 12.000 folders, 4.000 verkiezingskranten en duizenden tomatenschuursponzen zal verspreiden. Vrijwilligers van de SP zullen ook regelmatig op de straat, bij het station en bij bedrijfspoorten aanwezig zijn om de verkiezingen onder de aandacht te brengen.

SP plakt eerste billboards in Boxtel.
Mooiboxtel.nl: Verkiezingscampagne Provinciale Staten van start.