Attentieschichten bij oversteek Dommelbad

24 maart 2011

Attentieschichten bij oversteek Dommelbad

In de afgelopen commissie Ruimtelijke Zaken heeft de SP opnieuw aandacht gevraagd voor de onveilige oversteek bij het Dommelbad op de Schijndelseweg. Raadslid van de Ven riep de Wethouder van der Zanden op om alsnog actie te ondernemen en herinnerde andere partijen aan hun eerdere pleidooien en zei dat de SP nog steeds erg bereid is om samen met anderen voorstellen te doen.

Wethouder van der Zanden zei hierop dat hij bereid is om attentieschichten te laten aanbrengen als de meerderheid van de commissie daarmee instemt. Op de vraag van de voorzitter bleek de meerderheid het hier mee eens te zijn.

Raadslid van de Ven: 'Natuurlijk is dit een zoethoudertje vergeleken met wat we wilden bereiken met de motie vreemd aan de orde van de dag zoals we die afgelopen gemeenteraadsvergadering indienden. Maar beter iets dan niets. Uiteraard houden we de situatie ter plekke in de gaten en zullen we deze maatregel over enige tijd evalueren.'

De burger centraal?