SP haalt al ruim 900 handtekeningen op voor behoud de Braken.

28 november 2012

SP haalt al ruim 900 handtekeningen op voor behoud de Braken.

In de strijd om het maatschappelijk belang in de aanbesteding voor de Braken terug te krijgen heeft de SP al ruim 900 handtekeningen opgehaald.

Sporters tekenen massaal voor het behoud van de Braken, ze geven aan dat de Braken het meest voldoet aan de eisen die ze stellen aan een sporthal. Jeugd die niet naar Liempde kan of mag fietsen, om daar gebruik te maken van de sporthal of zaalvoetballers die graag uitloop rondom het veld wil zodat ze niet meteen tegen de muur botsen.

De mogelijkheid tot het gebruik van de horeca wordt ook door velen genoemd. Voor hen is sporten ook het sociale contact met teamgenoten. Een aantal geeft aan zelfs te zullen stoppen met sporten wanneer de mogelijkheid er niet meer is om na de training of wedstrijd niet de mogelijkheid is tot een hapje en een drankje.

Wilt u ook dat de Braken gebruikt kan blijven door verenigingen en individuele sporters en heeft u nog niet getekend, dat kan ook via de online petitie: http://reddebraken.petities.nl/

Teken de online petitie 'Red de Braken'.
SP en ROOD starten actie ‘Handen af van de Braken’.