Red de Rabo Beach Break!

16 april 2013

Red de Rabo Beach Break!

Vorige week werd duidelijk dat de Rabo Beach Break (RBB) dit jaar niet door kan gaan. Een groepje klagers diende een petitie tegen het evenement in bij de gemeente, waardoor organisator ‘Toffe Jongens’ geen andere mogelijkheid meer zag dan het evenement af te blazen.

De Rabo Beach Break is bovendien een uniek evenement waarbij muziek en sport gecombineerd worden op de markt van Boxtel. Op dit evenement komen vele honderden mensen af en doen (amateur)volleyballers uit de wijde omgeving mee. Als SP kunnen wij het er niet mee eens zijn dat dit evenement als een nachtkaars uit lijkt te gaan: in Boxtel is voor jongeren al weinig te doen, maar als ook de RBB nog verdwijnt, wordt het helemaal karig.

Maar er is hoop! Samen met ‘Toffe Jongens’ en ‘Steun Beachvolley Boxtel’ laat ROOD, de jongerenafdeling van de SP, het andere geluid uit Boxtel horen. Wij hopen dat genoeg Boxtelaren de petitie tegen het verdwijnen van de Beach Break tekenen en dat wij de gemeente zo kunnen laten zien wat de Beach Break voor Boxtel betekent.

Teken de petitie op http://petities.nl/petitie/red-de-rabo-beach-break.

Website petities.nl: Red de Rabo Beach Break.
SP onaangenaam verrast over afblazen Rabo Beach Break.