Beantwoording College van B&W In Goede Aarde

18 februari 2008

Beantwoording College van B&W In Goede Aarde

De Boxtelse SP-fractie heeft van het College van B&W een uitgebreide beantwoording gehad inzake de vragen over de verkeersproblemen in wijk In Goede Aarde. Het College onderschrijft in haar beantwoording de problemen, zoals die door de SP namens bewoners zijn aangekaart.

Mede op verzoek van de SP heeft het College een onderzoek naar het verkeer in de wijk laten uitvoeren door de Internationale Hogeschool in Breda.

De SP heeft destijds gevraagd om de resultaten van het onderzoek te bespreken met alle bewoners in de wijk. Veel bewoners geven echter aan daar nog niets van teruggehoord te hebben. SP-raadslid Eric van den Broek daarover: 'Uit de enquête die we in de wijk hebben georganiseerd, is gebleken dat bewoners niet op de hoogte waren van de uitkomsten van het onderzoek. Bovendien zijn de resultaten uit het verkeersonderzoek niet met bewoners zelf besproken.'

De SP-fractie zal de beantwoording van het College en de resultaten van het verkeersonderzoek op korte termijn met bewoners bespreken en bekijken welke aanbevelingen vanuit bewoners kunnen worden geformuleerd.

Antwoord van college betreffende Verkeerssituatie In Goede Aarde.
Adviesrapport Internationale Hogeschool Breda.

SP-fractie dringt aan op snelle verkeersmaatregelen In Goede Aarde.